שיכוך כאבי רגליים, ירך, גב תחתון בעזרת אקווה סטרץ’

אקווה סטראץ' היא כלי טיפולי במים שנועד לעזור בשחרור רקמת החיבור. כלי טיפולי עוצמתי ועדין עם תוצאות מדהימות.

אנו מאמינים שגוף המטופל יודע הטוב ביותר מה נכון לו על מנת "לסדר" את עצמו.

מטפל אקווה סטראץ' מוסמך ישתמש בנקודות לחיצה שונות על גוף המטופל על מנת לגרום לגוף לזוז בצורה אינטואיטיבית שנכונה לו על מנת להשיג את אותם שחרורים ותזוזות שהגוף צריך.

בצורה הזו, אנו יכולים לעזור לגוף המטופל "לפתוח" ולשחרר מפרקים, שבירת והסרת הסתיידויות, שחרור רקמות מתקיעויות שונות, וכל דבר אחר שהגוף מראה צורך.

אנו מתחילים עם כף הרגל. לאחר "ניקוי" כף הרגל, בהונות וקרסול, נמשיך ונתמקד בירך, אגן וגב תחתון.

ע"י הפעלת נקודות לחיצה (טריגר פויינטס) ומעקב אחרי התנועה האינטואיטיבית של גוף המטופל, מטפל האקווה סטראץ' יעזור לשחזר ניידות, טווח תנועה חופשי ללא כאבים, שחרור גב תחתון כולל הקלה בכאבים, עזרה והקלה במקרים של סיאטיקה, בעיות רגליים (ירך, ברך, קרסול, כף רגל), הקלה משמעותית עם תופעות פיברומיאלגיה, מקרים נוירולוגיים שונים (כולל נימול עד חוסר תחושה של איזור מסויים), ועוד אינספור מקרים ובעיות.

טיפול אקווה סטראץ' מומלץ מאוד לאנשים עם בעיות של שיווי משקל, בעיות בהליכה, ושאר בעיות הקשורות לרגליים.

כשאנו עובדים עם אנשים בעלי "סופר גוף" (יוגיסטים, רקדנים, אתלטים, ספורטאים וכו…), אנו עדים לתוצאות מדהימות אף יותר. מטופלים בעלי "סופר גוף" מדווחים על שיפור ממוצע של כ 20% ביכולות שלהם כבר אחרי הטיפול הראשון.
זו הסיבה שבארה"ב אתלטים מקצועיים וקבוצות ספורט גדולות אימצו את האקווה סטרצ' כטיפול שגרתי, מלבד השימוש כטיפול הכנה לתחרות, וכמובן שיקום משמעותי יעיל ומהיר הרבה יותר אחרי התחרות.

Pain relief
 
Previous
Previous

הקלה בכאבי גב, כתפיים, צוואר, ראש בעזרת אקווה סטרץ’

Next
Next

הקלה בסימפטומים של פיברומיאלגיה בעזרת אקווה סטרץ’