איכות חיים וטיפול בכאב על ידי אקווה סטרץ’

Pain relief
 

אקווה סטראץ' הוכרזה על ידי האגודה האמריקנית לפיזיוטרפיה כנעלה {מועילה ויעילה} על כל טיפול מוכר אחר.

אנו מאמינים שהגוף יודע הכי טוב מה הוא צריך בכדי לתקן את עצמו, וזו אחת מנקודות ההנחה הבסיסיות עליהן בנוי הכלי הטיפולי המדהים הזה.

המטפל.ת "יפעילו" את גוף המטופל.ת ע”י נקודות לחיצה ואחיזות שונות ויעקבו אחר התנועה האינטואיטיבית של גוף המטופל.ת. שחזור מנח, ניידות, גמישות, טווח התנועה והקלה בכאבים.

בניגוד לכירופרקטיקה מסורתית, פיזיותרפיה או עיסוי, העבודה נעשית במים חמים. המים החמים מאפשרים לנו להגיע לתוצאות הרבה יותר טובות ומיידיות שנמשכות בממוצע פי 3-4 יותר גם כשדברים אחרים לא עזרו.

מטפל.ת אקווה סטרץ' מוסמכים יעקבו אחר התנועה האינטואיטיבית של הגוף, ויעזרו לו לפתוח מפרקים, לשבור ולהסיר הסתיידויות, לשחרר תקיעות ברקמות וכל דבר אחר שהגוף מראה צורך בו.

המים מאפשרים לגוף המטופל.ת לנוע בחופשיות ללא גבולות כך שאין הגבלה לתנועה, ובהתאם לכך אין הגבלה בשיפור וההטבה שיכולים להגיע עם הטיפול.

אקווה סטרץ’ מיועד לכולם בכל גיל.

תוצאות מדהימות עם ספורטאים.יות, אנשי/נשות יוגה, רקדנים.יות, אתלטים.יות וכו'... הם.ן מדווחים.ות שהתרגול שלהם.ן השתפר ביותר מ-20% בממוצע לאחר הפגישה הראשונה. ואז הם.ן ממשיכים.ות להגיע לתחזוקה בכדי להשיג תוצאות טובות עוד יותר בקריירה שלהם.ן.
מומלץ מאוד לשיקום אחרי פציעות והחלמה מהירה אחרי אימונים מאסיביים ותחרויות. כמו כן טיפול אקווה סטראצ' יום לפני תחרות ספורטיבית הוכיח שיפור ביצועים, וזה תמיד טוב בתחרויות...

מומלץ מאוד בהריון ולאחר לידה. מכין את הגוף לקראת הלידה יותר מכל דבר אחר, וכמובן עוזר לגוף "לחזור לעצמו" מהר וטוב יותר לאחר הלידה.

בעיות נפוצות עם תוצאות מעולות לאחר טיפול ראשון:
פיברומיאלגיה
הריון - טרום לידה ואחרי לידה
שיכוך כאבים
מיגרנה וכאבי ראש
שיפור בעיות איזון
שיפור הליכה
שחזור מנח, ניידות, גמישות, טווח התנועה, הקלה בכאבים
חוסר תחושה באצבעות ובבהונות ונוירופתיה באופן כללי
"מרפק טניס" - תוצאות מדהימות ללא ניתוח או זריקות
"כתף קפואה" - תוצאות מדהימות ללא ניתוח או זריקות
"תעלה קרפלית" - תוצאות מדהימות ללא ניתוח או זריקות
כאבי גב, צוואר, ראש, רגליים, ברכיים וכתפיים
שיפור תנועתיות והגבלות תנועה
עיוות של כף הרגל
סיאטיקה - תוצאות מיידיות ומדהימות ללא צורך בניתוח או זריקות

 
Previous
Previous

טיפולי מרגוע

Next
Next

אקווה סטרץ' וטיפולי מים בהריון ואחרי לידה